POKLIČITE NAS

068 18 58 11

Košarica0Item(s)

Vaša košarica je prazna.

Product was successfully added to your shopping cart.

Garancija

Garancija

  • Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
  • Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
  • Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.
  • EAN ali serijska številka se mora ujemati (na artiklu mora biti ista številka kot na računu) v kolikor tega ni ste dolžni obvestiti prodajalca v roku 15 dni od prejema artikla. V nasprotnem se lahko garancija zavrne. Nalepke, ki dokazujejo serijsko je PREPOVEDANO trgati iz izdelka. 
  • Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
  • Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga.
  • Garancijo lahko kupec uveljavlja samo pri nas. Garancijo kupec uveljavlja z servisnim obrazcem in računom prodajalca, ki ga ob vrnitvi izdelka dobi nazaj.
  • Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 delovnih dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Če v tistem trenutku ni več možno dobiti istega ali podobnega izdelka lahko kupec zaprosi za povračilo kupnine.
  • Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih ima prodajalec zapisane na spletni strani.
  • V kolikor ste kupili servisni material pri TINIAM, Tine Klenovšek s.p. in ga menjali sami je garancija za ta material neveljavna. Ob uveljavljanju garancije za takšen artikel morate obvezno predložiti potrjeno potrdilo podjetja, ki vam je artikel vgradilo / menjalo - podjetje ki je storitev opravljalo mora imeti prijavljeno v Ajpes sistemu eno izmed podšifer: št.: 95. V kolikor tega nima, se garancija zavrne. 
  • Garancija se uveljavlja OBVEZNO z RAČUNOM, v kolikor ga nimate več vam lahko račun poiščemo mi, če ste plačali preko TRR-ja ali če ste pravna oseba - za to storitev si lahko zaračunamo strošek v vrednosti 15€ o čemer Vas še prej obvestimo in ko je plačilo opravljeno Vam posredujemo račun na Vaš mail. Računov, ki niso iz tekočega leta NE IŠČEMO!

Postopek uveljvanja garancije:

Izdelek pošljite na naslov, ki je zapisan na servisnem obrazcu. Zraven izdeleka OBVEZNO priložite račun in pa  servisni obrazec

Pomembno

  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) blaga prodajalcu je Tiniam, Tine Klenovšek s.p., Zagaj pri Ponikvi 14, 3232 Ponikva.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Tiniam embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja izdelka v garancijskem roku sprva krije pošiljatelj. Ko se izdelek vrača naslovniku le-ta prejme vračilo stroškov pošiljanja ( ob ustreznem dokazilu le teh), razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. 
  • Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

15 dnevni rok vračila: 

V kolikor ste ugotovili, da Vam izdelek ne ustreza ga lahko v roku 15 dni od datuma na računu vrnete nazaj na naš naslov. Izdelek mora biti v original zaprti embalaži, brez vidnih znakov uporabe ali poškodb. Strošek poštnine je Vaš, povrnjeno dobite samo kupnino za artikel. 

Izdelku prav tako priložite servisni obrazec na katerega napišete Vaš TRR kamor se v kolikor je upravičeno vračilo in so izponjene vse zahteve potem tudi vrne kupnina.

 

Potrebuješ mojo pomoč? Pošlji mi svoje vprašanje
Odgovorili bomo v najkrajšem možnem času.