Garancija

Garancija

  • Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
  • Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
  • Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.
  • Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
  • Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga.
  • Garancijo lahko kupec uveljavlja samo pri nas. Garancijo lahko kupec uveljavlja z servisnim obrazcem in računom prodajalca, ki ga ob vrnitvi izdelka dobi nazaj.
  • Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 delovnih dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Če v tistem trenutku ni več možno dobiti istega ali podobnega izdelka lahko kupec zaprosi za povračilo kupnine.
  • Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih ima prodajalec zapisane na speltni strani.
  • V kolikor ste kupili servisni material pri TINIAM, Tine Klenovšek s.p. in ga menjali sami je garancija za ta material neveljavna.

Postopek uveljvanja garancije:

Izdelek pošljite na naslov, ki je zapisan na servisnem obrazcu. Zraven izdeleka OBVEZNO priložite račun in pa servisni obrazec